حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرمان با خاور 70% تخفيف

۱,۶۳۱ بازديد

باربری مشهد به استان کرمان و شهر کرمان با افتخار اعلام می نماید که در تمام ساعات شبانه روز تعداد زیادی اکیپ خاور مسقف و خاور روباز آماده حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری می باشد که با ارزانترین قیمت و کرایه وظیفه اثاث کشی و اسباب کشی شما همشهریان عزیز را در تمام ساعات شبانه روز متقبل شوند.

ما با افتخار اعلام می کنیم که کلیه خاورهای موجود در باربری مشهد به کرمان دارای آخرین مدل های موجود در بازار می باشد چراکه جهت مسیرهای طولانی حتما می بایست خودروها مدل بالا و بی نقص باشند تا بتوانند بدون دردسر و دغدغه کالا و اثاثیه منزل و اداری را به تمام شهرهای ایران منتقل و جابجا نمایند.

خاور مسقف خاور روباز یکی از پرطرفدارترین ماشین های حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و همچنین تولیدات کارخانجات می باشد و ان هم به جهت حجم بالایی که دارد هست لذا برای آن دسته از مشتریان باربری مشهد به استان کرمان و شهرهای کرمان سیرجان رفسنجان جیرفت بم زرند  که تصمیم دارند اثاث کشی و اسباب کشی کنند قطعا با توجه به میزان و حجم کالایشان بهترین گرینه و مطمئن ترین انتخاب می باشد.

اما نکته مهم دیگر در مورد باربری مشهد به کرمان این می باشد که باربری مشهد به کرمان در کنار تدارک صدها اکیپ از انواع خاور مسقف و خاور روباز جهت مسیر مشهد به کرمان توانسته است قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری تجاری را تا 70% کاهش دهد که در نوع خود بی نظیر می باشد.

از سوی دیگر باربری مشهد به کرمان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند در کنار وظیفه اصلی خود یعنی اسباب کشی و اثاث کشی توسط خاور مسقف و خاور روباز خدمات جانبی دیگری از جمله بسته بندی اصولی و حرفه ایی کالا و اثاثیه – حمل بارهای سنگین و نامتعارف – جابجایی کالاهای حساس الکتریکی و الکترونیکی و ... را به مشتریان خود ارائه دهد.

حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به کرمان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد: کرمان یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان کرمان پهناورترین استان ایران در جنوب شرقی این کشور واقع است. جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است. کرمان یکی از قطبهای عمل‌های سخت پزشکی پیوند اعضا در ایران است. وسعت شهر کرمان حدود ۲۴۰ کیلومتر مربع است و به دلیل وسعت شهری و جمعیت، این شهر جزو کلانشهرهای ایران طبقه‌بندی شده‌است. حاشیه‌نشینی مهم‌ترین مشکل شهر کرمان است. کرمان به عنوان پایلوت دولت الکترونیک انتخاب شده‌است و در برنامه‌های توسعه کشور باید به شهری الکترونیکی تبدیل شود. شهر کرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دریا، چهارمین مرکز استان مرتفع در ایران به شمار می آید.

حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به سیرجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد: سیرجان شهری در جنوب ایران و در جنوب غربی استان کرمان و مرکز شهرستان سیرجان است. این شهر در ۹۶۰ کیلومتری تهران و ۱۸۰کیلومتری کرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهای مواصلاتی تهران - بندرعباس و کرمان - شیراز از گذشته تاکنون، مورد توجه بوده‌است. جمعیت شهر سیرجان بر پایه سرشماری سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمان بعد از شهر کرمان می‌باشد. شهر سیرجان به دو منطقهٔ شهرداری تقسیم شده‌است. سیرجان یکی از شهرهای صنعتی و اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود و منطقه ویژه اقتصادی محسوب می‌شود. شهر سیرجان سرانه فضای سبز خوبی دارد ارتفاع شهر سیرجان از سطح دریا ۱۷۶۶ متر است و به دلیل قرارگرفتن سیرجان در دشتی مرتفع، این شهر نسبت به شهرهای نیمه کویری دیگر ایران هوایی معتدل‌تر و ملایم‌تر دارد و یکی از تولیدکنندگان اصلی پسته در استان کرمان است. به لحاظ تاریخی نیز سیرجان جاذبه‌های مهمی را در خود جای داده‌است.

حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به رفسنجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد: رفسنجان شهری در مرکز ایران و شمال غرب استان کرمان می‌باشد که در فاصله ۱۱۵ کیلومتری کلانشهر کرمان و ۲۴۸کیلومتری شهر تاریخی یزد قرارگرفته است و براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ه‍.ش ۱۶۱٬۹۰۹ نفر جمعیت داشته‌است. مردم رفسنجان به فارسی کرمانی سخن می‌گویند. محصول اصلی این شهر پسته میباشد و به همین سبب بزرگ ترین جنگل مصنوعی جهان در این شهر قرار گرفته است

حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به جیرفت توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد: شهر جیرُفت در ناحیهٔ جنوبی استان کرمان و جنوب کشور ایران قرار گرفته و مرکز شهرستان جیرفت است. جمعیت این شهر بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر ۱۳۰٬۴۲۹ نفر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.