حمل بار و اثاثيه از مشهد به اروميه با خاور 70% تخفيف

۱,۶۳۲ بازديد

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط باربری مشهد به ارومیه با 70% تخفیف توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد صورت میگیرد ما با افتخار اعلام می نماییم که توانسته اییم ارزانترین قیمت را روی سرویس های شهری و بین شهری خاور مسقف و خاور روباز اعمال کنیم تا مشتریانمان بیشتر راضی باشند.

مدیران باربری مشهد به استان آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه  خوی بوکان مهاباد میاندوآب  انواع متنوع و مدل بالا از خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ را فراهم نموده اند تا تمام نیاز شما بزرگواران را فراهم نماید و همچنین تخفیفات دائمی و همه روزه بر روی تمام سرویس ها از جمله ناوگان خاور مسقف و خاور روباز اعمال نموده است .

لازم به یادآوری می باشد که کلیه خودروهای باربری مشهد به ارومیه از جمله خاور مسقف و خاور روباز موجود در این شرکت تماما مدل بالا بوده و بسیار مناسب برای مسیرهای خیلی طولانی از جمله مشهد به استان آذربایجان غربی و ارومیه می باشد لذا شما عزیزان و همشهریان عزیز میتوانید بدون نگرانی و دغدغه کالا و اثاثیه منزل و اداری خود را در مشهد به ما بسپارید و در هر کجای کشور از جمله در استان اذربایجان غربی و شهرهایارومیه  خوی بوکان مهاباد میاندوآب و .. تحویل بگیرید.

تمرکز باربری مشهد به ارومیه در ارائه انواع خاور مدل بالا به این دلیل می باشد که بعضا دیده شده در مسیرهای بسیار طولانی مانند مسیر مشهد به استان آذربایجان غربی و ارومیه در بین مسیر ماشین حمل کالا و اثاثیه خراب شده و مشکلات زیادی از جمله دیر رسیدن بار به مقصد یا آسیب دیدن کالا و اثاثیه با ارزش و گران قیمت در جابجا شدن بین دو خودر و ...  را باعث شده است لذا با اطمینان خاطر اعلام می نماییم که تمام خاورهای این مجموعه  کاملا مدل بالا بوده است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفیف ویژه و استثنایی : اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان آذربایجان غربی و شهر خوی توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفیف ویژه و استثنایی : خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به کردی کرمانجی سخن می‌گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود که با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر می‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان آذربایجان غربی و شهر بوکان توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفیف ویژه و استثنایی : بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان بوکان است. جمعیّت شهری آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولی بیش از ۱۲ کیلومتر مربّع و از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به‌شمار می‌رود. بوکان نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهری جوان و نوبنیاد محسوب می‌شود و از نظر بافت تاریخی در دوران قاجار و سده نوزدهم میلادی بنیان گذاشته شده و بیش از دو قرن قدمت دارد.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان آذربایجان غربی و شهر مهاباد توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفیف ویژه و استثنایی : مَهاباد، مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. این شهر که در جنوب استان و در منطقه تاریخی مکریان قرار دارد،مرکز حکومت امرای مکری بود، حکومتی که در این شهر اقدام به ضرب سکه کرد. مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین کوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است. مهاباد که به نگین آذربایجان غربی مشهور است همه ساله بیشترین آمار گردشگران را در این استان به خود اختصاص می‌دهد. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به رودخانه و سد مهاباد که یکی از نزدیکترین سدها به محلات مسکونی در جهان است، بازارچه‌ها و بازار بزرگ تاناکورای مهاباد که تأمین‌کنندهٔ اصلی لباس دیگر بازارها و مغازه‌های تاناکورای کشور محسوب می‌شود، همچنین وجود جاذبه‌های طبیعی همچون تالاب‌های بین‌المللی کانی برازان و قوپی باباعلی، دخمه مادی فخریگاه و غار سهولان در حاشیه و اطراف شهر اشاره کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.