باربری مشهد خراسان شمالی

۱,۷۶۳ بازديد


    باربری مشهد انواع تخفیفها را برای حمل بار از مشهد به خراسان شمالی در نظر گرفته است. تخفیفات مختلف باربری مشهد سبب شده است که این باربری به یکی از بهترین شرکتهای حمل بار در کشور تبدیل شود.
حمل بار از مشهد به خراسان شمالی و مرکز این استان یعنی بجنورد از قدیم الایام یکی از مسیرهای پر تردد در شرق و شمال شرق کشور محسوب می شده است.
باربری مشهد نیز که از سالها قبل با نام تجاری نتسان فعالیت گسترده ای را در زمینه حمل بار در کشور آغاز نموده در این مسیر سرویس دهی می کند.
البته سرویس دهی بین شهری باربری مشهد به حمل بار از مشهد به خراسان شمالی محدود نمی شود و این باربری کلیه شهرها و مناطق کشور را تحت پوشش سراسری خود قرار داده است.
حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای استان خراسان شمالی بجز بجنورد نیز در برنامه سرویس دهی باربری مشهد قرار دارد. از جمله آن شهرها می توان به اسفراین آشخانه و شیروان اشاره نمود.
حمل بار بین شهری تنها یکی از زمینه های کاری باربری مشهد می باشد و این شرکت در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب کشی در مشهد نیز فعالیت گسترده ای دارد.


قیمت حمل بار از مشهد به خراسان شمالی


همان طور که گفته شده حمل بار از مشهد به خراسان شمالی یکی از مسیرهای پر کاربرد و پر تردد حمل بار در کشور محسوب می شود لذا باربری مشهد خدمات ویژه ای را در این مسیر در نظر گرفته است.
باربری مشهد با هدف جلب رضایت مشتریان خود انواع بار و خرده بار و کالای اداری و اثاثیه منزل را با تخفیفهای متنوع فصلی و غیر فصلی حمل می کند.
این تخفیفها تا اندازه ای نرخ حمل یک بار و محمول مشخص را در باربری مشهد نسبت به دیگر رقبا پایین آورده که هم اکنون رتبه نخست حمل بار ارزان را از ان خود نموده است.
این تخفیفها در بخشهای مختلف نرخ حمل بار اعمال می گردد. در توضیح باید ذکر کنیم که مبلغی که توسط مشتری برای حمل بار پرداخت می شود به سه قسمت مختلف تقسیم می گردد.
قسمت نخست هزینه ای است که می بایست بابت به خدمت گرفتن خودرو مخصوص حمل بار پرداخت شود که در این بخش تخفیفات مختلفی با توجه به هماهنگی باربری مشهد با صاحب خودرو اعمال می شود.
بخشی نیز به عنوان دستمزد راننده و کارگران مخصوص بارگیری محموله در نظر گرفته می شود که این بخش نیز تخفیفهای خاص خود را شامل می شود.
همچنین بخشی نیز بنا به مسئولیتی که مدیریت باربری بر عهده دارد به عنوان سهم مدیریت باربری کنار گذاشته می شود و بنا به عرف بازار به وی تعلق می گیرد.
در این بخش باربری مشهد با اقدامی منحصر به فرد تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی را اعمال می کند و بدین ترتیب مدیریت این باربری دو سوم سود خالص خود را کنار می گذارد.
در باربری مشهد اعتقاد بر این است که ارائه قیمتهای ارزان به نهایی نخواهد توانست رضایت و خرسند کامل مشتریان را در دراز مدت به دنبال داشته باشد.
بر همین اساس این باربری خدمات دیگری را نیز جهت بهبود و ارتقای کیفی حمل بار در نظر گرفته است که از ان جمله می توان به نوع خودرویی باربری مشهد اشاره کرد.
انواع وانت بار و نیسان و خاور مسقف و غیر مسقف و انواع کامیون و تریلی و ده چرخ و خودروهای مجهز به یخچال و... در خدمت مشتریان باربری مشهد می باشند.
جهت اطلاع از سایر خدمات این باربری کافی ست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.
باربری مشهد خراسان شمالی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.