خدمات عالی حمل بار مشهد لاهیجان

۱,۷۷۲ بازديد

باربری مشهد تنها باربری در ایران است که ضمن حفظ کیفیت بالای خدمات خود ارزانترین نرخ حمل بار درون شهری در مشهد و حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای کشور را به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به لاهیجان نیز از جمله این موارد می باشد.

باربری مشهد سالها قبل فعالیت خود را تحت برند تجازی نتسان آغاز نمود. بیشترین فعالیت این باربری در کلان شهرهای مشهد و تهران است. حمل بار درون شهری بین محله های مختلف این شهرها و اسباب کشی در مشهد از جمله سرویسهای همیشگی این باربری محسوب می شود.

همچنین باربری مشهد فعالیت گسترده ای در زمینه حمل بار بین شهری دارد. شبکه بزرگ باربری مشهد کلیه شهرها و مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران را تحت پوشش دارد.

حمل انواع بار و خرده بار و اسباب کشی و حمل کالا و محصول از مشهد به شهر زیبا و سرسبز لاهیجان و همچنین سایر شهرهای استان گیلان مانند رشت و بندر انزلی و لنگرود و... نیز در شبکه گسترده باربری مشهد قرار دارد و سرویس دهی منظم به این شهرها انجام می شود.

اما چه چیز سبب شده که باربری مشهد تا این حد خدمات خود را گسترش دهد و مورد اعتماد روز افزون مشتریان خود قرار گیرد؟ یکی از عوامل موثر در کسب اعتماد مشتریان مشهدی به باربری مشهد تخفیفات استثنایی این باربری و قیمتهای باور نکردنی ان می باشد.

این امر تا آنجا ادامه داشته که هم اکنون باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربیر در بین صدها شرکت حمل بار فعال در شرق کشور شناخته می شود.

یکی از این تخفیفات تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی باربری مشهد است که در زمینه پورسانت مدیریت اعمال می گردد.

این تخفیف بدین نحو می باشد که باربری مشهد پس از کسر هزینه مربوط به خودرو و راننده و کارگران مخصوص بارگیری کالا در خودرو مابقی مبلغ را که عموما در باربری های دیگر به عنوان سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود مشمول تخفیف هفتاد درصدی کرده و دو سوم سود خالص خود را به مشتری می بخشد.

همچنین مدیریت باربری مشهد معتقد است که قیمت پایین به تنهایی نمی تواند موجبات جلب رضایت مشتریان را فراهم نماید. لذا با وجود قیمتهای استثنایی همواره در باربری مشهد کیفیت خدمات در بالاترین سطح در بازار حمل و نقل مشهد حفظ شده است.

از جمله خدمات ویژه باربری مشهد می توان به خودروهای این باربری اشاره کرد. باربری مشهد تنها از خودروها مدل بالا و پیشرفته ای استفاده می کند که به مدرن ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند و بازدید های فنی دوره ای مد نظر مدیریت باربری مشهد را به سلامت پشت سر گذاشته باشند.

رانندگانی که در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند نیز از بین با تجربه ترین رانندگان صنعت حمل و نقل انتخاب شده اند و این امر سبب می شود که اولا بار مورد نظر مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسد و در ثانی این امر در نهایت امنیت و اطمینان به انجام رسد.

باربری مشهد برای حمل هر گونه بار و محموله ای  بارنامه معتبر ارائه می کند که این امر نشان دهنده این امر است که باربری مشهد توانسته کلیه استانداردها و ضوابط در نظر گرفته شده توسط سازمانهای ذی ربط را به نحو احسن رعایت کند و مجوزهای مربوطه را اخذ نماید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات استثنایی و ویژه باربری مشهد و نرخ حمل بار ارزان این باربری با یکی از شماره های روابط عمومی که در سایت باربری مشهد مندرج گردیده است تماس گرفته و همچنین سفارش حمل بار خود را نیز ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.